DOGEP Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenleri ( DKAB ) ÖĞRETMENLERİ GELİŞİM PROGRAMI
Eylem/Konu: Anayasa’nın 24. Maddesi, 1739 Sayılı Millî Eğitim Temel Kanunu, 6287 Sayılı Kanun’un incelenmesi, öğrencilerimize doğru inanç, doğru bilgi, doğru düşünce ve doğru davranış kazandırmada ve din hakkındaki yanlış bilgi ve algıları önlemede okullarda verilen din eğitimi ve öğretiminin önemiEylem/Konu: Anayasa’nın 24. Maddesi, 1739 Sayılı Millî Eğitim Temel Kanunu, 6287 Sayılı Kanun’un incelenmesi, öğrencilerimize doğru inanç, doğru bilgi, doğru düşünce ve doğru davranış kazandırmada ve din hakkındaki yanlış bilgi ve algıları önlemede okullarda verilen din eğitimi ve öğretiminin önemi
Ali ULYURT
Şube Müdürü